• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kommer jag att få förslag på lån?

Atk

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
4 Augusti 2013
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Tänkte bara säga att jag sökte i fredags på 135 000 och fick glädjande nog 5 förslag! 3 st på hela summan med räntorna 6,9%, 8 och 11. Valde det förstnämnda från Remember som även beviljade mig högre lån med samma ränta ända upp till 200k. Tog 155k så jag kunde bli av med ett mindre lån och 2 krediter - så nöjd!

Lånet var utbetalt i tisdags och inga samtal, check med tink/kreditz eller nåt, allt digitalt och supersmidigt!
Nu ska jag vänta ner mitt kreditbetyg i 6-12 månader innan jag ska försöka mig på att få en bättre deal igen :)
Hej
Har också blivit beviljad ett lån hos Remember igår. Godkände allt med bankid fick mail att det är beviljat omgående sen har det varit tyst? Var det samma förfarande för dig?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jappp

V.I.P
Poäng: 447
Blev medlem
10 December 2016
Meddelanden
591
Mottagna reaktioner
290
Poäng
447
Hej
Har också blivit beviljad ett lån hos Remember igår. Godkände allt med bankid fick mail att det är beviljat omgående sen har det varit tyst? Var det samma förfarande för dig?
Det är altid så.Dom kollar ditt konto och om cirka två dagar kommer utbetalnings besked.Pengarna på konto inom 4-5 dagar från godkännande.
 

Henke054

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
30 Juli 2022
Meddelanden
325
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Hej
Har också blivit beviljad ett lån hos Remember igår. Godkände allt med bankid fick mail att det är beviljat omgående sen har det varit tyst? Var det samma förfarande för dig?
Vad hade du för förutsättningar när du sökte?
 

Atk

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
4 Augusti 2013
Meddelanden
40
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Vad hade du för förutsättningar när du sökte?
Inge vidare, 6,8 på Uc
9ff
680 blanco 4st
180 krediter 8st
Inkomst 2022 490.000
Sökte 500.000 och fick förslag från remember och Komplett.
Tog remember, till 8% men hoppas kunna sänka med ett nytt samlingslån i februari.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp